Breaking News
Home / اہم خبریں / ثاقب نثار کی آڈیو منظر عام پر آتے ہی مریم نواز نے خاموشی توڑ دی، ایسا رد عمل کے سب حیران رہ گئے

ثاقب نثار کی آڈیو منظر عام پر آتے ہی مریم نواز نے خاموشی توڑ دی، ایسا رد عمل کے سب حیران رہ گئے

ثاقب نثار کی آڈیو منظر عام پر آتے ہی مریم نواز نے خاموشی توڑ دی، ایسا رد عمل کے سب حیران رہ گئے

لاہور (نیوز ڈیسک )مسلم لیگ ن کی رہنما مریم نواز کا سابق چیف جسٹس ثاقب نثار کی مبینہ آڈیو ٹیپ پر ردعمل سامنے آگیا۔تفصیلات کے مطابق مسلم لیگ ن کی نائب صدر مریم نواز نے جسٹس ریٹائرڈ ثاقب نثارکی مبینہ آڈیو ٹیپ سے متعلق خبر اور اس سے متعلق متعدد ٹوئٹس کو ری ٹوئٹ کیا ہے۔ مریم نواز

نے اس کے علاوہ اپنے تبصرے میں ‘اللہ اکبر’ لکھا ہے۔یاد رہے کہ سابق چیف جسٹس آف پاکستان جسٹس ریٹائرڈ ثاقب نثار سے منسوب ایک مبینہ آڈیو ٹیپ سامنے آئی ہے جب کہ سابق چیف جسٹس نے خود سے منسوب آڈیو کلپ کی تردید کی ہے۔

مبینہ آڈیو ٹیپ سوشل میڈیا پر تیزی سے وائرل ہورہی ہے جس میں وہ کہہ رہے ہیں کہ عمران خان کی جگہ بنانے کے لیے نواز شریف کو سزا دینی ہوگی، مریم نواز کو بھی سزا دینی ہو گی۔

آڈیو کلپ میں وہ مبینہ طور پر تسلیم کر رہے ہیں کہ مریم نواز کو بھی سزا دینی ہو گی اگرچہ مریم نواز کے خلاف کوئی کیس نہیں ہے۔دوسری جانب نجی ٹی وی سے گفتگو میں سابق چیف جسٹس ثاقب نثار نے خود سے منسوب مبینہ آڈیو ٹیپ کی تردید کر دی ہے۔

ان کا کہنا تھاکہ آڈیو میں آواز میری نہیں ہے، مجھ سے منسوب کی گئی آڈیو جعلی ہے، کبھی کسی کو اس حوالے سے کوئی ہدایات نہیں دیں۔

Share

About admin

Check Also

انا للہ وانا الیہ راجعون ڈاکٹر نعمان نیاز بارے افسوسناک خبر

انا للہ وانا الیہ راجعون ڈاکٹر نعمان نیاز بارے افسوسناک خبر پی ٹی وی سپورٹس …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Powered by themekiller.com