Breaking News
Home / اہم خبریں / نواز شریف کی وطن واپسی کا معاملہ، برطانوی حکومت نے بڑا قدم اُٹھا لیا

نواز شریف کی وطن واپسی کا معاملہ، برطانوی حکومت نے بڑا قدم اُٹھا لیا

اسلام آباد(مانیٹرنگ ڈیسک) عمران حکومت کی جانب سے برطانیہ کو نواز شریف کے حوالگی سے خط، برطانوی حکومت نے بھی جواب دے دیا ۔

تفصیلات کے مطابق عمران حکومت کی جانب سے برطانوی حکومت کو خط لکھا گیا کہ نواز شریف ایک مفرور ہیں لہٰذا نواز شریف کو پاکستان کے حوالے کیا جائے ، خط میں بہت سارے قانونی حوالوں کا ذکر بھی کیا گیا ۔

برطانوی حکومت نے پاکستانی حکومت کے خط کے جواب میں خط لکھا ہے کہ اگر پاکستان کی جانب سے نواز شریف کی حوالگی سے متعلق کوئی درخواست موصول ہوئی تو برطانوی حکومت اس پر غور کرے گی۔

دوسری جانب نواز شریف کی وطن واپسی کا معاملہ عالمی تنازعہ بن گیا، اس حوالے سے برطانیہ نے کئی افراد کو ڈی پورٹ کرنے کا فیصلہ کیا گیا لیکن جس وقت برطانوی حکومت کی جانب سے پاکستانی حکومت سے کلیرنس مانگی گئی تو پاکستانی حکومت نے انکار کر دیا۔

تفصیلات کے مطابق برطانوی اخبار نے دعویٰ کیا ہے کہ برطانوی حکومت کی جانب سے چالیس پاکستانیوں کو ڈی پورٹ کرنے کے لیے تین لاکھ پاؤنڈ کی رقم جاری کی گئی ، ڈی پورٹ کرنے کے لیے ایک خصوصی طیارہ بھی مختص کیا گیا، جس اس پرواز کو کلیئرنس کی اجازت مانگی گئی تو پھر پاکستانی حکام کی جانب سے برطانوی پرواز کو کلیئرنس کی اجازت نہیں دی گئی ۔

جب پاکستانی حکام کی جانب سے برطانوی فلائٹ کو کلیئر نہیں کیا گیا تو برطانوی حکام کی جانب سے انہیں افراد کو واپس منتقل کر دیا گیا، برطانوی وزیر داخلہ کو نوٹس کرایا گیا کہ نواز شریف کو پاکستان بھیجنا بھی برطانوی حکام کی ذمہ داری ہے۔

Share

About admin

Check Also

ڈالر کی غلامی سے آزادی حاصل کر لی ۔۔۔اب تجارت اور کاروبار میں اپنی کرنسی استعمال کی جائیگی،اہم اور مثالی فیصلہ لے لیاگیا

ڈالر کی غلامی سے آزادی حاصل کر لی ۔۔۔اب تجارت اور کاروبار میں اپنی کرنسی …

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Powered by themekiller.com