Breaking News
Home / اہم خبریں / وکس بام کو بتائے گئے ان طریقوں سے لگائیں اور ان ٹپس سے فائدہ اٹھائیں، جاننے کے بعد آپ بھی یہ کام ضرور کریں گی

وکس بام کو بتائے گئے ان طریقوں سے لگائیں اور ان ٹپس سے فائدہ اٹھائیں، جاننے کے بعد آپ بھی یہ کام ضرور کریں گی

نزلہ زکام اور سینے کی خراش میں ہر کوئی بام لگاتا ہے اس لئے بام یا مرہم ہم سب کے گھروں میں پائی جانے والی سب سے عام دوائی ہے۔ جس کو بچے اور بڑے تمام افراد آنکھ بند کر کے استعمال کرتے ہیں۔
آپ کو مچھر اور دیگر حشرات کبھی کبھی ضرور کاٹتے ہوں گے اور آپ کی جلد بعض اوقات سوجن کا بھی شکار ہوتی ہوگی۔ لیکن گھبرائیں نہیں! بام کی تیز خوشبو اور جلن مچھروں کو نہیں پسند اس سے وہ کتراتے ہیں۔ لہٰذا آپ اپنی جلد پر لگائیں صرف بام اور پائیں مچھروں سے آرام۔
فنگل انفیکشن کی وجہ سے آپ کے ناخن اگر پیلے ہونے لگے ہیں یا پیلے ہوچکے ہیں تو آپ روزانہ رات کو اپنے ناخنوں کے اطراف بام لگا کر سوجائیں۔ لیکن اس عمل سے آپ کو چند دنوں بعد فائدہ پہنچے گا۔

پھٹی ایڑھیوں کی شکایت میں رات کو بام لگانے کے بعد موزے پہن کر سوجائیں۔ روزانہ کا استعمال آپ کی ایڑھیاں ٹھیک کرنے میں مددگار ثابت ہوگا۔
اگر آپ کو کسی کھچاؤ یا تناؤ کے باعث جسم کے کسی حصے پر وقت سے قبل جھریاں پڑ گئی ہیں تو آپ ان حصوں پر بھی بام لگائیں۔۔۔ بام میں موجود ٹھنڈک والے اجزاء آپ کی جھریوں کے خاتمے میں مفید ہوں گے۔۔۔

Share

About admin

Check Also

فیصل آباد میں دکانداروں کا کچرا چننے والی خواتین کو بے لباس کر کے تشدد ،انتہائی افسوسناک ویڈیو

فیصل آباد میں دکانداروں کا کچرا چننے والی خواتین کو بے لباس کر کے تشدد …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Powered by themekiller.com