Home / آج کے کالمز / مشہور مارننگ شو میزبان ندا یاسر نے چند سالوں میں خود کو اتنا کیسے بدل لیا؟ جانیں

مشہور مارننگ شو میزبان ندا یاسر نے چند سالوں میں خود کو اتنا کیسے بدل لیا؟ جانیں

ندا یاسر کو مارننگ شو کی بہترین خاتون میزبان کے طور پر جانا جاتا ہے۔ ان کا مارننگ شو کئی سالوں سے نمایاں ریکارڈز اور اچھی ریٹنگز کے منازل طے کرتا آرہا ہے۔ ندا یاسر کو اس بات پر واقعی بہت فخر محسوس ہوتا ہے۔ جبکہ دیگر مارننگ شوز کی میزبان اپنے پروگرام کی میزبانی کرتے ہوئے تھک چکی ہیں، لیکن ندا یاسر بھرپور طریقے سے اپنا مارننگ شو جاری رکھی ہوئی ہیں۔

ندا یاسر 11 سال سے زائد عرصے سے مارننگ شو کی میزبانی کررہی ہیں۔ صرف یہی نہیں بلکہ وہ فوٹو اور ویڈیو شئیرنگ ایپ انسٹاگرام پر اپنی تصاویر شئیر کر کے اپنے تجربات کے بارے میں بھی اپنے ناظرین اور مداحوں سے گفتگو کرتی رہتی ہیں۔

دیگر مشہور شوبز شخصیات کی طرح جو کئی دہائیوں سے شوبز سے وابستہ ہیں، ندا یاسر میں بھی ایک بڑی تبدیلی دیکھنے میں آئی ہے۔ اگر ہم ندا کی پرانی تصاویر دیکھیں جب وہ ایک نوجوان وی جے تھیں اور اب ان میں کتنا بدلاؤ آگیا ہے یہ دیکھ کر آپ کو واضح فرق نظر آئے گا۔

میزبان ندا یاسر کے انداز سے لے کر تصویر کھنچوانے تک سب کچھ بدل گیا ہے۔ اپنے کیریئر کے آغاز میں لی گئی ان تصویر میں، ندا یاسر کے بالوں، میک اپ اور حتی کہ ان کے لباس کا معیار بھی کافی بدل چکا ہے جو ہم آج کل ندا کو شو کے دوران دیکھ رہے ہیں۔

ندا یاسر نے متعدد بار اپنے شو میں پلاسٹک سرجری اور گوری رنگت والے انجیکشن استعمال کرنے کا مشورہ دیا۔ لیکن یہ افواہیں بھی گردش کر رہی تھیں کہ ندا نے خود بھی گورے ہونے کے انجیکشن کا استعمال کیا۔ جب ایک انٹرویو میں اس حوالے سے ان سے پوچھا گیا کہ آیا ندا نے سفیدی کے انجیکشنز استعمال کئے ہیں یا نہیں تو ان کا کہنا تھا انہوں نے کبھی اپنے شو میں وائٹننگ انجیکشن یا پلاسٹک سرجری کو پرموٹ نہیں کیا لیکن وہ لوگوں کو محض ایک مشورہ دے رہی تھیں جو یہ طریقہ کار انجام دینا چاہتے ہیں۔

ندا یاسر کا کہنا ہے کہ انھوں نے کبھی خود کو تبدیل کرنے کے لئے کسی بھی قسم کی جراحی ( پلاسٹک سرجری) کا سہارا نہیں لیا، لیکن ان کی نئی تصاویر دیکھ کر ایسا لگتا ہے کہ جیسے انہوں نے پلاسٹک سرجن سے کچھ مدد لی ہے جنہیں وہ اپنے مارننگ شو میں مدعو کرتی ہیں۔

Share

About admin

Check Also

ماہرین آثار قدیمہ نے حضرت لوط علیہ السلام کا گھر دریافت کر لیا

ماہرین آثار قدیمہ نے حضرت لوط علیہ السلام کا گھر دریافت کر لیا اسلام آباد …

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Powered by themekiller.com